Nervös

Nu sitter man och väntar på att klockan ska slå 12.30 så att man kan bege sig till skolan idag väntar ju ett stort prov i farmakologi och jag är så sjukt nervös. Har legat och pluggat sedan kl 08.00 pluggade ju igår oxå givetvis men nu börjar det ju närma sig. Vill ju så gärna klara det utan att jag ska behöva göra nått mer.
Blir ju inte alltid så i min värld oftast brukar jag ju få göra om saker.
Så min högsta önskan är verkligen att klara det och få ett G.

Tack vare Marinisen igår så fick jag ju iaf lite hjälp hon har ju gjort det här provet och hon kunde svara på vad man skulle plugga till så det är ju ett stort tack till henne om jag klarade för om jag inte frågat henne hade jag mest pluggat på en stencil vi hade i häftet och inte nyckelorden som var det viktigaste när hon gjorde provet så nu hoppas jag ju att det är lika dant den här gången som när hon gjorde provet.

Nää nu ska jag läsa igenom allt en gång till och sedan göra mig klar för skolan så man kan få komma hem och njuta av det vackra vädret vi har idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0