Ett år äldre bland annat

Ja nu har man ju på den här tiden man inte bloggat hunnit bli ett år äldre halvvägs till femtio om det ska vara korekt vilket känns väldigt gammalt men men tiden springer ju förbi. På min födelsedag så blev det god frukost som älsklingen åkte och handlade åt mig nybakade frallor med massa gott på senare på kvällen så vart det lite firning mina föräldrar, jens föräldrar och hans bror var här det var mycket trevligt invigde till och med grillen för första gången på våran uteplats vilket var väldigt härligt. Fick mycket fina smycken av min plutt och sedan längre fram på sommaren så har vi sagt att vi ska åka iväg någonstan för det var så tråkigt väder när jag fyllde år så vi sköt lite på det.
vi har även hunnit med att bjudit kompisar på tacos här hemma vilket är redigt trevligt.

I helgen nu som har varit så har vi på varit ute med svärföräldrarnas båt för första gången i år det var så himla skönt att få komma ut på havet så det blir det mer av i sommar. har också haft det väldigt mysigt jag och min plutt så i lördags förutom båtturen så hann vi med att först ta en fika på kvantum sedan åkte vi ner till stan och satt oss och tittade på lite folk nere vid vattnet det var super skönt och väldigt mysigt att bara sitta och njuta tillsammans med sin älskade.

Har ju även hunnit med att jobba hela veckan också så nu den här veckan som kommer så ska jag gå över och vara på legohuset vilket oxå ska bli spännande att se hur det är.
Kommer däremot ha väldigt tråkig för min kärlek ska jobba kväll hela veckan nu som kommer så han åker vid två och jag slutar vid halv tre så och när han kommer hem kommer jag sova så vi kommer inte ses så mycket men jag får klara mig och det vet jag ju att jag gör även fast det kommer kännas tomt att inte ha honom här.

Har suttit idag och pluggat på ett skolarbete och äntligen har jag skickat in det så nu är det bara APU uppgiften klar sedan så är hela min skol gång över vilket känns super skönt. Nä nu ska jag väl se lite på tv och sedan nanna kudden så man kommer upp i morgon
GOD NATT ALLA SÖTA DÄR UTE :)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0