Första praktikdagen

Nu sitter jag och inväntar på att klockan ska slå halv nio så jag kan sätta mig på min röda hingst och cyckla till min praktik plats.
Det känns faktiskt jätte bra denna gång att gå ut på praktik. Har fått en väldigt bra praktikplats ska vara på ankaret så det ska bli kul att se hur dom har det där och vad dom gör.
Denna termin i skolan har verkligen sprungit bort, Det känns inte som att det var länge sedan vi började och nu är det bara fyra veckor kvar sedan är jag UNDERSKÖTERSKA känns hur bra som helst.

Den här terminen i min valbara kurs psykiatri har man verkligen fått ut mycket av verkligen den bästa kursen jag har läst man har fått sett så mycket har varit ute på massa studiebesök bla Reimersholm, psykrehab och i veckan så var vi ute i Falla och kollade in ridterapin det var ett super bra studiebesök och det var så himla fint och vilken personal.

Igår var jag och hjärtat i linköping och handlade lite det var mysigt att komma bort från staden lite gran. Hittade tyvärr inte så mycket åt mig djälv men det var mysigt ändå.

Annars så rullar livet på som det ska måste idag efter praktiken ta tag i och börja med en uppgift så man kan lämna in den sedan har jag bara kvar att göra apu uppgiften.

Hoppas ni har det lika bra som jag
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0