RIP Gerd Mattsson

För nästan exakt ett år sedan den 5 Juni 2011 så avled min älskade mormor.
Fick ett samtal av min Pappa att dom hade åkt hem till mormor och morfar för att dricka lite kaffe när dom klev innan för dörren så mötes dom av en otrolig stank dom förstog inte först vad det var och morfar viste inte heller när dom kom in i vardagsrummet så låg mormor på golvet med ett täcke över sig. då förstog mamma att hon hade dött.
Men tyvärr så hade inte min morfar fattat att hon var död utan han trodde att hon låg och sov så det var han som hade lagt på henne ett täck och han gick omkring och väntade på att hon skulle vakna vilket hon aldrig mer skulle göra.
Det var en välgit tragisk tid och mycket tårar föll från oss alla vi hade alltid umgåts så himla mycket med dom. när jag var mindre gick vi ibland bort ditt för att bara äta lite mat eller bara sitta och snacka med dom.

Men hon har det bra där hon har det nu.

RIP min kära mormor


vi saknar dig
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0