Tatuering

för ett parr månader sedan så bestämde jag mig för att jag skulle tatuera mig. satt och funderade på vad jag ville ha och först kom jag på att jag ville ha texten CARPE DIEM mellan skulderbladen. Men ju mer jag funderade och ju mer jag kollade på internet så såg jag att nästan alla har den texten någonstans så den slog jag bort.

Så efter ett tag så bestämde jag mig för att göra något på vaden.
Jag visste att jag ville ha stjärnor, fjäril och en blomranka men  visste inte hur jag skulle få ihop den om det över huvudtaget gick att få ihop allt i en tatuering så jag åkte ner till tatuerings studion och förklarade vad jag ville ha han sa att han skulle skissa lite så jag fick en tid.
efter ett tag skickade han en bild till mig på tatueringen som han tyckte som jag skulle kolla på.

Hans förslag var denna vilket jag inte gillade jätte mycket så jag funderade lite till och försökte förklara för honom om jag ville ha mer än en blomma bara.
Sedan var dagen här då det var dags han hade ritat upp blommor som han satt på mitt ben sedan så fri målade han på mitt ben som skulle vara med.
och resultatet vart super måste jag säga.

Här är den precis ny gjord.
tog ca 2 timmar.
Smärtan var inte jätte farlig som jag hade inbilat mig.
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0