ny hobby med mera

har för ett litet tag sedan hittat en ny hobby som jag verkligen tycker är kul. Det är att lägga pärlplattor, kanske låter lite larvigt sånt som barn gör men så är det inte tycker jag. Enligt mig kan man hur gamla man än är göra sånt man tycker är roligt.
När jag bestämde mig för att lägga pärlplattor så beställde jag ett startkit där fick man med 30 stycken färger i pärlor, två pärlplattor och ett program till datorn där man kan lägga in sina egna bilder sedan så gör man om dom till pärlmönster så man kan göra väldigt fina och stora tavlor. Än så länge har jag bara gjort enklare bilder.




Detta är två av dom. kommer flera snart.

I veckan har jag och mitt hjärta tagit hand om varandra vi har först varit i Norrköping där vi shoppade eller jag gjorde det, älsklingen följde mest med mig :)
När vi ändå var där så hämtade vi hem svärföräldrarna som hade varit utomlands.

Dagarna efter det så tog vi en spontan tripp till Linköping för att kolla lite på IKEA. hittade en orkidé som jag ska se om jag kan hålla vid liv



!



nu blir det duschen för mig
tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0