Vad har hänt?

Ja vad är det som har hänt sedan sist?
Nja inte så himla mycket spännans, men tänkte ändå dela med mig av det. 
Men mest i bilder eftersom det säger mer än tusen ord.
 
Först så har jag jobbat ganska mycket natt den senaste tiden så mina dagar har varit ganska så upp och ner vända,
Men det är rätt skönt att komma ifrån dagarbetet lite så man slipper alla tunga lyft till och från sängen hundra gånger per dag, Speciellt skönt är det ju nu eftersom man är gravid.
 
Har även varit på MVC där jag fick reda på att jag inte skulle gå upp så mycket i vikt av graviditeten så nu har jag varit och köpt mig ett motionsband som jag ska promenaera på.
 
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder av min mage :)
 
I morgon går jag i i vecka 18 gud så fort tiden går.
Ska även på mitt andra ultraljud den 5/3 ska bli spännande och se om krabbaten har  växt något.
Mina tankar snurrar också runt om man ska veta könet eller inte finns ju både för och nackdelar
Fördelen är ju att man vet vad man ska köpa för färger och vilka kläder man ska köpa
Nackdelen är ju att det inte blir lika spännande vid förlossningen.
Vad tycker ni???
 
För en vecka sedan så var vi och köpte oss en barnvagn
En svart brio sing vart det.
Nu känns det mer verkligt när man får börja inhandla grejer till bäbisen.
 
Nu ska jag dricka lite kaffe sedan blir det ett par timmars Work
XOXO/ Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0