Hänt endel

Ja det kan man säga. Under tiden som jag inte skrivit här så har jag gått och blivit gravid.
Dom första veckorna var helt fantastiskta mådde super bra, men bara efter att det gått ett par till veckor så satt helvetet i gång mådde super illa, visste knappt vart jag skulle ta vägen. men nu har jag gått in i vecka 14 så nu mår jag bättre igen om bara tröttheten kunde släppa med, för hoppningsviss så gör den det snart. Ni ska nu få ett gäng bilder under den här tiden.


första bevis. Den här dagen var man väldigt chockad men också glad å samtidigt lite rädd. Kommer i håg att jag satt ute i köket när Jens kom hem. Hans reaktion var typ likadan som min man kunde inte fatta att det var sant.



Första bilden som jag tog på min mage vecka 12





den här tog jag idag så vecka 14 är vi inne på nu.


kulan syns även under kläder också



dom är bådda tagba under vecka 14.





var på mitt första ultraljud igår. Det var redigt spännande man kunde se att krabbaten viftade med armarna även fast den inte är större än 8 cm men allt såg jättebra ut och den 5/3 får vi se den igen då är den lite större för då är jag runt 18-19 veckan.



avslutar med denna bild på mig
puss/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0